Najdi na Divi


Punce, pripravite se, da boste očarale vsakogar, ki ga srečate! Vas zanima, kako? Enostavno. Z WOW videzom!

Moj arhiv


Moji zadnji blogi


Prijatelji


Berejo me


ponedeljek, 24. marec 2008

Umik, ki boli



Spoznala sva se na eni zabavi, kemija je bila močna, takrat nisva dosti govorila. Imel je punco namreč in nisem hotla nobenih scen (kljub temu, da naj bi imela odprto razmerje in sta se lahko dobivala tudi z drugimi).

Že čez dva je navezal stik z mano. Vsakodnevni pogovori preko msn-ja so kmalu prerasli v hojenje na pijačke, ki so trajale ure in ure. Že na začetku sva se zmenila, da med nama ne bo nič resnega, ker ima on punco,....skratka-nobenih pričakovanj z nobene strani.

Kasneje sva se zapletla tudi intimno, kar je bil velik šok zame, glede na to, da še nikoli nisem bila v vlogi druge ženske (pravzaprav na to nikoli nisem niti pomislila, ker je ravno to lastnost - med drugimi, ki jo ljudje okoli mene najbolj cenijo). Vse sva se lahko pogovarjala, res mi je prirasel k srcu, trdim pa da nisem zaljubljena vanj. Kako se namreč reče temu, ko imaš nekoga tako močno rad, čas, ki ga preživiš z njim ti je tako dragocen....ampak nekje globoko v sebi čutiš, da te ta človek ne bi mogel osrečiti. Tega si ne znam razjasnit, kaj naj bi to pomenilo. Nekatere stvari pač čutiš - besede niso pomembne niti potrebne. S punco sta pred kratkim nehala...zanjo naj bi bila razlog prav jaz, on pa mi pravi, da jaz SPLOH nisem niti eden izmed razlogov

To traja že 5 mes, nakar 4dni nazaj se vse spremeni. Kar buf naenkrat me ne kliče več, ne klikne me več ko sva oba na računalniku, na maile ne odg. ...Čutim, da je nekaj narobe,...mogoče ima kake osebne probleme, veliko dela al pa kaj,...Fora je, da nikoli nisem nič od njega pričakovala (v smislu, da bi rada bila z njim al pa kaj), bila sva pač kolega, ki sta bila občasno mal več kot kolega in sta uživala v družbi drug drugega. In ful me boli, ker ne vem kaj je narobe. Ve, da mi lahko karkoli pove...če me pač ne želi več videti bi to rada slišala, če ne ve, kaj bi trenutno rad naj mi vsaj to pove...vsaj nekaj naj mi da, tud ''ne da se mi razlagat'' bi mi zadostovalo, sam da bi imela nekaj,...nek razlog zakaj zdaj vse to.

To so na grobo vsa dejstva. Kakršenkoli nasvet, predlog,...bi prosila....še posebej s strani moških bralcev, ker jaz res ne vem več kaj naj naredim. Počutim se kot, da sem zgubila najboljšega prijatelja, pa sploh ne vem razloga,....

Hvala vsem





objavil(-a): Authrom ob 04:47 komentarjev (38) ogledov: 144






Komentarji:


24.03.2008 ob 17:07 | Dragonica - preberi bloge
hm...se ti zdi, d se te nekako izogiba?...pa si mu povedla o teh tvojih skrbeh?tko, direkt?magar če mu mail napišeš al pa kej... sam najbulš j itak v živo, kr tku kokr si sama rekla, d vsaj veš, pr čem si. kr to je pa najhujš, ne vedt, kaj se sploh dogaja... kar pogumno! sj morda ni nč tazga, morda je res sam zaposlen al pa kej podobnega... sam to je pač treba razčistit, če se kr naenkrt člouk tko spremeni... maš pravico vedt, pri čem si, no! objemček!*




24.03.2008 ob 23:56 | Mirella - preberi bloge
Pomoje ni samo to, da ima preveč dela oz. da je preveč zaposlen. Za osebo, ki ti je draga (pa naj bo tako ali drugače) se praviloma vedno najde čas. Verjetno ima fante mičkeno probeme sam s sabo. Drugače je pa tvoja situacija zelo podobna moji, še nedolgo nazaj...s to razliko, da on ni imel punce in da midva nisva bila takooo intimna...So bile pa zelo podobne scene - če sva bila oba na msn-ju, se ni vedno javljal, četudi sva bila prej kar nekaj časa vsak dan na stiku, pa četudi mi je moral poslati sms, da naj pridem kaj na msn...ali pa me je poklical...karkoli pač in to vsak dan...potem pa kar naenkrat bum in vse čisto drugače. Ne vem...takih zadev se ne da razumeti, vsaj jaz ne. Pomoje bo čez nekaj časa spet imel kak "preblisk" pa se ti bo verjetno spet začel javljati. (OMG, mogoče gre pri nama celo za istega, hihi - joke...).
Fajn zrihtaj vse!




25.03.2008 ob 08:37 | Cath.Z.Jones
sori prov ti je res mrzim take picke k se ti k se stuljo tja kamor ne spadajo, pa ta fora o odprtem odnostu med njima ja verjetno to samo za njega velja ona boga revca pa sploh nima pojma o temSmile




25.03.2008 ob 08:39 | Cath.Z.Jones
ne kot ti mirella ampak kot avtorica clanka




25.03.2008 ob 08:40 | Cath.Z.Jones
kaj ves mogoce jo je pa pretepel pa so ga zaprlSmile




25.03.2008 ob 10:40 | Authrom - preberi bloge
C.Z.J - odprto razmerje gre z obeh smeri, saj punco poznam in ga je tudi sama večkrat prevarala oz. bila z drugimi. Ampak razumem in spoštujem tvoje mnenje, ker isto ne prenesem takih''pick'' , ki se štulijo tam kjer ni treba. Upam, da ti nikoli ne bo treba iti skozi podobno izkušnjo.




25.03.2008 ob 13:26 | Cath.Z.Jones
sori za izbruh res, sam trenutno sm cist custvena nevem ....kako pa ves da je bila a to si preverla a ti je on tko reku?




25.03.2008 ob 13:42 | Authrom - preberi bloge
Onadva si povesta s kokimi sta spala, pa s kom spita....ta novica je pa prišla do mene od mojih kolegic in kolegov, ki pa so slučajno več ali manj najini skupni (zato smo se tud takrat pred 5 mes znašli na tisti zabavi, kjer sva se spoznala oz. kjer sem spoznala tudi njo)...Ona je v bistvu spala z drugimi bolj iz maščevanja, ker je on spal z drugimi....Rada ga ma, oz. je vanj zaljubljena, pa bi ga rada 'priklenila' nase s tem da bi ga rada naredila ljubosumnega, samo ne vžge pri njemu, njemu pa pač ni do tega, on ma pač rad vseSmileSex sploh ni (bil) bistven pri nama drgač, ker sva spala 'samo' dvakrat, pa še to nazadnje dober mes nazaj....zdaj pa ne vem kaj je...a se je ohladil, ker nočem več spat z njim????Tega mu nisem direkt rekla, sam sem mu mal nakazala, ker res nočem bit eden izmed vzrokov za povod da se kregata. Ne vem kaj se dogaja.Konec tedna ga bom kontaktirala, da pridem zadevi do dna, ker tako ne morem več naprej...Drugače pa res nobene zamere glede tvojega komentarja, ker tudi jaz bi vrjetno reagirala na podoben način preden se mi je to vse zgodilo. Šele ko si v taki situaciji, ki si jo celo življenje obsojal, vidiš stvari čisto drugače...




25.03.2008 ob 14:59 | Cath.Z.Jones
ok ful cudn odnos mata onadva, verjetno ga ma res rada, ampak to je res obsojeno na propad, verjetno bo se najbolje da ga pustis na miru, clovk se vprasa a je ta clovek sposoben biti zvest,nevem sm tazadnja k bi bla pametna ampak, verjetno bi blo dobro pocakati da se stvari razkadijo mal, nej lepo neha z uno nc telefonov nc nc,,sam po "odsotnosti" sodec je precej z njo, ce tebe ne poklice nc a ne, pa ti sede da ga tale tok namaka, vem vem rada ga mas,,,ampak sj menda ves da s takim ni prihodnosti(po bitki je vsak general sj ves)




25.03.2008 ob 15:17 | printemps
Sej to, da ti ne odgovarja, dejansko pomeni "ne da se mi razlagat". In to ti mora zadoščat. V takem odnosu ti dejansko ni nič dolžen pojasnjevat, vsaj pomoje. Mogoče je preveč boleče zanj pa se ti bo javil šele čez nekaj časa. Če si šla zavestno v to, da si druga ženska, ne moreš pričakovat ne vem kakšnih pojasnil.




25.03.2008 ob 15:26 | Mirella - preberi bloge
Authrom, a vidva se dejansko sploh nič ne slišita trenutno oz. sploh nista v stiku ali kako? Koliko časa pa e poznata, če lahko vprašam?




25.03.2008 ob 15:32 | Cath.Z.Jones
to je podobno ko ti tip rece da noce resno, to je sinonim za "fuku bom vse kar pride mem ce bom hotu in ne bom pojasnjeval pa poklicu te bom kadar bom hotu"




25.03.2008 ob 17:08 | Authrom - preberi bloge
Poznava se 5 mes. Prej sva se slišala recimo vsak 3 dan, pač tko kot je naneslo, vidla pa recimo 1 krat na teden. Ko sva pred 2 mes prvič spala skupi,sva se začela slišat vsak dan, ful sva se zbližala (slišala sva se preko msn-ja). Pa še vedno hodila na pijačke enkrat na teden al pa vsak drug teden - odv. kako sva se časovno uskladila. Prej. torek sem rekla če greva mal na sprehod k je lepo vreme, pa je reku, da ne more, ker nima časa, in da si ga tudi noče vzet, ker hoče ene zadeve končat (jaz sem ga razumela da gre za služb. zadevo). Ta odg. me je ful šokiral (da si noče vzet časa), takoj sem čutila da neki ne štima. Pol v petek ga kliknem in sva se neki pogovarjala (tko kako si,itd...)in ga vpr. če dela, pa reče da ne, pa ga vpr. zakaj je pol tko ''zgovoren'' pa je reku da tko pač pride. Pa sem rekla če je kaj narobe, pa je rekel da ne, da je vse v najlepšem redu (ponavad če človek to reče, je ponavadi vse v k****), in sem mu rekla da ok, če on tako pravi...in se pravi se že od petka zvečer, ko sva se nazadnje tipkala nisva kontaktirala. On je skos na netu (sicer ma skos uno oznako bizy/away), vidi da sem jaz gor, pa me ne klikne. Sem mu poslala mail v soboto, in mu zaželela lepe praznike...pa nič...niti tok ni kliknu da bi rekel enako...




25.03.2008 ob 17:28 | Mirella - preberi bloge
To je res čudno ja. Jaz tudi vem, kako je blo pri meni, ko sva se pa slišala VSAK dan in res debatirala vsaj po 2 uri. Pa videvala sva se tudi vsaj enkrat na teden, če ne večkrat (odvisno, kakor je naneslo). Hmmm, sigurno nima to veze z njegovim delom in prezaposlenostjo (kao)...sicer ni nujno, da ima to vezo ravno s tabo, prej verjetno samo z njim samim ali pa pač s "punco", lahko pa da je celo kaka nova ženska v "igri". Prav smotan filing, ko se kar naenkrat ne javlja več ane? Vem ja, je bilo pri meni tudi tako. Samo se je potem tudi začel sam od sebe spet javljati. In zdaj spet normalno komunicirava naprej - skoraj vsak dan. Je pa ena sprememba v najinem odnosu, čeprav ne znam razložiti kaj...čutim pa da je nekaj drugače...
Moj nasvet zate - pusti zadevo pri miru in pusti ga, da bo sam poiskal kontakt. To sem jaz takrat naredila in je sam začel spet kontakt.
Sam jaz tudi tega, o katerem govorim, poznam tudi okrog 5 mesecev...kakšno naključje. Smile A sta vidva iz istega kraja?




25.03.2008 ob 18:01 | Authrom - preberi bloge
Nisva lih oba iz istega kraja.Recimo, da ima ene 15 min do mene z avtom. A pa te ni nikoli zanimal zakaj je bilo kar naenkrat konec Mirella? Kako si se vsak dan spopadala s tem? Zelo težko življenje sem imela drgač, vedno sem skušala gledat na vsako slabo stvar pozitivno, ker me je to vedno potegnilo ven, tukaj pa res ne vem kaj naj...je mogoče še preveč sveža zadeva...Grozen občutek ko skos čekiraš, če je gor na netu, pa si govoriš 'klikni me', pa te ne, ne morem spat,iščem načine da se zamotim, a kaj ko vsake toliko časa misli kar uidejo...Vem da je to za nekaj dobro in tudi vem da bom odg. našla (ker sem ga našla še za vsako še tako težko preizkušnjo v svojem življenju), samo takrat ko se ti nekaj dogaja je pa itak težko in misliš, da se ne boš iz tega izkopal.
Mirella kok časa je pa pri tebi trajal, da se je vrnil oz. te je spet kontaktiral? Ti je kaj pojasnil, zakaj se tok časa ni javil ali sta pač 'nadaljevala' tam kjer sta 'nehala'?
Nočem nobenega razmerja od njega, to sem mu že iljonkrat tud pojasnila, ker mi je tud že na začetku lepo rekel, naj nič ne pričakujem od njega, ampak tko dobra kolega sva ratala, vse sva se res lahko pogovorila...ni važno kako mogoče ne ravno prijetna tema je bila...Z nobenim se še nisem pogovarjala na tak način...a je res konec al kaj???
Res še enkrat hvala vsem vam, ki komentirate in mi svetujeteSmile




25.03.2008 ob 21:10 | Mirella - preberi bloge
Ja seveda je mene zanimalo, kaj je bilo narobe in kaj mu je naredilo tisti -klik- , pa da je bil čisti drugi...vsak dan posebej, sploh zato,ker mi je bil (in mi je še vedno) res všeč in super oseba. Pri nama je bilo pa tako, da ko smo se začeli družit (spoznala sem ga preko zelo dobre kolegice), da sva se res takoj zaštekala in sva bila vedno skupaj, ko smo kam šli itd. In čutiti je bilo kemijo, obojestransko, ampak potem mi je on po določenem času povedal, da se nekako ne vidi še v zvezi in da ni še pripravljen, čeprav se mu zelo všeč (kao)...samo da ne bi rad zajebal kot je nazadnje...no potem ni bilo panike, smo se še naprej družili in vse, še naprej sva bila v stiku isto, pa še vedno je najina `samo kolegialnost` šla preko meje... Potem se pa jaz pač nisem mogla nekako sprijazniti, da kljub temu, da sva vedno na stiku, da sva nonstop skupaj itd. ,da noče biti z mano (čeprav ga zdaj razumem), pa sem mu takrat rahle scene delala...verjetno se je takrat zaradi tega odmaknil od mene...moj problem je bil tudi oz. najin problem, da se sploh nisva znala po vseh teh scenah usesti dol in se pogovoriti...v bistvu še zdaj nisva čisto razčistila...kak mesec je bil med nama "tihi mesec" (tudi če se je javil, je bil tak hladen in v bistvu je bilo bz)...potem pa kar naenkrat spet -klik-, pa se je spet začel javljati...in sicer ravno po enem pogovoru z mojo kolegico (v bistvu najino skupno), ko ji je pojamral, zakaj sem tako hladna do njega - pa je rekla da se njej to ne zdi in da on ni nič boljši - pa je rekla da verjetno še zato, ker meni pač ni vseeno zanj..potem je on tudi rekel, da njemu tudi ni vseeno zame in od takrat se je pravzaprav začel kar javljati spet...čeprav je še vedno veliko nedorečenega med nama...ful se čuti to...In ne vem, kako se bo to končalo..ampak meni je itak glavno ,da normalno komunicirava in da se normalno obnašava eden do drugega...
Lej, če te zanima, si lahko prebereš moje bloge, ker sem v nekaterih pisala tudi o tem...

Drugače pa glede tebe - pomoje še ni konec...vem da je težko, a probaj se zamotiti s kakim delom ali s čimerkoli...veš, tipi bolj porajtajo punce, ki se jim ne obešajo po vratu...to sem se jaz naučila. Indo sedaj je bilo še vsakič to res. Wink




25.03.2008 ob 23:17 | Darchee - preberi bloge
Ok, a ni jasno? Tip ma bejbo. Bil je s tabo. In se je očitno naveličal. Pa ne zaradi tebe, ampak je očitno, da ima probleme sam s sabo. Bejbe, dejte se ze spravit v red in mislte mal na sebe. Na svetu je tok enih kul tipov. Res vam ni tega treba. V tvojem primeru je tip prpa in raje ignorira kot da je iskren. Mene to ne cudi pri zablojencih. Sploh pa že ta nespoštljiv odnos - ne rabis tega. HUG




25.03.2008 ob 23:22 | Mirella - preberi bloge
Darchee, se načeloma strinjam s tabo.




26.03.2008 ob 09:24 | Cath.Z.Jones
darchee res je res, ko je tip tko hladn je vse jasno drugo ma, ce je moskemu do tebe te bo nadlegoval dan in nocSmile




26.03.2008 ob 13:37 | Darchee - preberi bloge
Cath.Z.Jones. Mors blog prebrat. Smile Tipa ima punco. Authrom je njegova "ljubica" - kaj zdj ni jasno? Vcasih ene babnce kr čakate, da zasikate, brez neke osnove. In ja. Če je sposoben svojo bejbo varat je men cist logično, da ljubice menja.




26.03.2008 ob 13:48 | Cath.Z.Jones
ja mi je cist jasno, ce bi prebralamoje komentarje bi vedla da vem kaj je napisala, sam napisala sem zadnji komentar na komentarje ne na clanekSmilelogicn da je baraba !




26.03.2008 ob 16:02 | Mirella - preberi bloge
"Če je sposoben svojo bejbo varat je men cist logično, da ljubice menja." Glede tega se pa ne bi mogla bolj strinjat. Žalostno, a najbolj verjetno je to res. (jes, to ni moj! - tolažba, čeprav slaba, hihi).




26.03.2008 ob 16:29 | Cath.Z.Jones
banda salabajzarska gnide usrane taki moski res




27.03.2008 ob 09:11 | Darchee - preberi bloge
Mah Mirella ne se hecat no Sad Itak, da je res. Povej mi prosim, če se tak tip odloči pustit svojo punco in bit s tabo - koliko bi mu verjela? Zdj je zanimivo, ker ga maš/nimaš. Kolikokrat bi se vprašala kje je, ko ga ne bi bilo doma? Pač tko je. Od takšnih tipov treba it. Jst verjamem, da tip gre od svoje punce, k spozna drugo - pač mu je odprla oci - recimo. Če pa sedi na dveh stolih, ste pa babe ve smotane, da podpirate njegov "hobi".




27.03.2008 ob 13:55 | Authrom - preberi bloge
NADALJEVANJE:

Nisem prenesla več tega, kaj mi je celotna situacija delala, zato sem ga danes kliknila, spregovorila sva ene par na easy besed v stilu kako si,..., pol pa je rekel, če se lahko raje slišva prek neta (ker tipkanje res traaaaaaaaaaaja). Me pokliče...in sploh ne morem vrjet....obnašal se je, kot da ni to nič čudnega, da sva nazadnje 1 teden nazaj govorila (ampak OK, tipi imajo itak drugačno razmišljanje glede takih situacij in ne delajo 'dram' iz tega), ene par stvari sem ga vpr., ki niso mele veze z 'najinim odnosom'('' zato, ker pač NAJU ni, je samo on in sem jaz, in sva jaz in on in vem da trenutek, ko bom začela v stavku uporabljat besede kot so midva, med nama....takrat mi bo pobegnil in ga bom zgubila, tega pa (pojma nimam zakaj) nočem).
Kupila bi rada eno stvar, o kateri pa on dosti ve, tko da sem ga prosila, če bo šel lahko z mano to pogledat...in je bil tko ene 4 sek tiho, pol je pa rekel...lahko. Kasneje je med pogovorom spet govoril o 'ko boš šla kupit' (in sem iz tega nek zaključek potegnila, da ne bo šel očitno z mano), a na koncu je spet rekel, da BOVA šla pogledat in kupit, pa sem rekla, da OK, da ko bo mel čas greva lahko eno popoldne.

Skratka vesela sem, da sem ga kontaktirala, prav sem naredila,da sem spet sledila svojemu občutku, ki ko se pojavi, me še nikoli ni pustil na cediluSmile mislim, da bom prvič po več kot 1 tednu spet lahko spala več kot 3 ureSmile
Mogoče res nisem ničesar konkretnega izvedela, pa čeprav sem izvedela vse kar sem rabila zvedeti...čudno se sliš, ampak enih zadev se pač ne da pojasnit. Zdaj bom lahko v miru ''čakala'' na tisti klic oz. klik, da reče da se dobiva in greva tisto stvar zame kupit (takrat pa vem da bom 100% zvedela kaj se odgaja). In VEM, da bo poklicalSmile



Ne rečem, da ne bom imela še kakšne krize, ampak zaenkrat sem pomirjena. Kaj se bo razvilo iz vsega tega ne vem...se prepustim življenju, da naredi tako, kot je najbolje zame....karkoli je že to. Vsaka (tudi ta) stvar je za nekaj dobraSmile




27.03.2008 ob 14:21 | Cath.Z.Jones
ah sj sm vedla trdnjava je padla, verjetno bos sama izkusila to trnovo pot




27.03.2008 ob 14:47 | Mirella - preberi bloge
Darchee, če malo bolje prebereš moj komentar, boš videla, da sem se pravzaprav strinjala s tabo (ko sem napisala, da se ne bi mogla bolj strinjat = torej se povsem strinjam s tvojo ugotovitvijo)...ker je preprosto res.

Authrom, sicer glavno da si ti pomirjena in da ti je ok tko. Ampak, dejansko pobiraš ostanke...če razumeš kaj imam v mislih.




27.03.2008 ob 15:37 | Authrom - preberi bloge
Vem kaj hočeš reči Mirella, ampak dejstvo je,da se popolnoma zavedam, da NAJU ni in n aju nikoli verjetno ne bo. In če ni sposoben imeti z mano enega prijateljskega odnosa kot na začetku in če ni sposoben sprejet dejstva, da ne bom bila občasna 'ljubica' (čeprav od tega ni imel prav dost, ker tokrat pač nisva bla skupajSmile), potem bova šla vsak svojo pot, rekla bom da mi ni žal, da sem ga spoznala, ker sem se od njega veliko naučila, dosti sem spremenila poglede na določene stvari v mojem življenju,... Rada ga bom pa vedno imela...ne sovražim ga, ne zamerim mu, saj bo moral on s tem živet (če se ga je oz. če se ga bo to mogoče kdaj dotaknilo).




27.03.2008 ob 16:48 | Mirella - preberi bloge
Authrom, potem pa ok. Če se vsega tega res dobro zavedaš (ker sama tudi vem, da včasih si človek samo tako govori, čuti pa drugače - vsaj pri meni je bilo še vedno tako)...
Skratka želim ti vse dobro! Drži se! Objem




27.03.2008 ob 20:32 | Authrom - preberi bloge
Vem, res je kar si nazadnje komentirala Mirella, ampak žal mi ne preostane drugega, kot da to sprejmem in grem naprej. On ve, da mi najino prijateljstvo pomeni veliko, naj si vzame časa kolikor si ga želi, ko se bo hotel'vrniti' ga bom z veseljem 'sprejela', če mi bo seveda takrat njegova družba še vedno pasala in bom sama precenila, da je zame dovolj 'varno' in da ni kakšne večje nevarnosti, da bi se vrnila spet na tole fazo v kateri sem zdaj oz. sem bilaSmile
Danes se počutim krasno, mislim da bom tudi spala odlično, kaj bo v prihodnjih dneh pa ne vem...
Hvala še enkrat vsem za vse komentarje...Smile




28.03.2008 ob 09:16 | Cath.Z.Jones
itak ga bos sprejela v vsakem primeruSmile




28.03.2008 ob 09:59 | Darchee - preberi bloge
Mirella, ni blo misljeno kot napad - ampak je bilo povedano z žalostjo. Full mi je žal za vas bejbe, ker se tko pustite. Govorite, koliko vam pomeni prijateljstvo z njim in podobne zadeve. Kaj pa on? A on vas spoštuje kot osebo, ko se po vajinem dejtu vrne k punci? Ljubezen je igra, kjer moras sama krojit pravila. Tko pač je. Sej mogoče si babe tega želite, da je veza pestra in daleč od dolgočasnega. Sama sem imela en primer, ko sm ga srala s tipom, ki je mel ob men se ene par njih - domnevam. kosarkasi so vsi taki Smile In vem kako tanka je linija med norostjo in zaljubljenostjo/navezanostjo/željo po nekom. Ampak to ni to - takemu tipu NI DO VAS. Zdj že 4. leta živim z mojim srckom. Skupaj sva 24/7 - in sele zdj vem kaj pomeni spostovanje, veselje, prava ljubezen. Vse tisto kar se mi je dogajalo prej, pa je v meni pustilo le dvome do sebe in vez nasploh. Sem kar rabila čas, da sem začela verjeti moškemu spolu, pa sploh nisem bila zacopana. Hočem rect, da je lep občutek, ko te ima nekdo tako rad, da si zanj edina. Babe za vsako bolezen rožca raste - Ljubezen je bolezen.




28.03.2008 ob 10:43 | Cath.Z.Jones
to si pa res lepo povedala, to je tko k odnos z hrvati oni nas zajebavajo mi pa joj mormo rest to lepo pa ravnamo z njimi kot v rozcah..upam darchee da je upanje tudi za nas




28.03.2008 ob 11:42 | Authrom - preberi bloge
Darchee res lepo povedano in sem vesela zate, da si uspela najti takega fanta. Sej jaz ga bom tudSmile




28.03.2008 ob 13:23 | Mirella - preberi bloge
Darchee, ja ful lepo si to povedala..čeprav ok, verjetno si narobe razumela, jaz nisem v taki situaciji kot jo opisuje Authrom...BILA sem, ampak v podobni...Je že res, da ravno ne morem iz svoje kože in da mi ni čisto vseeno, a ti lahko povem, da se sploh ne oziram nanj v tem pogledu, ampak ga dojemam kvečjemu kot kolega (ker imava skupno družbo in se niti ne bi mogla grdo gledati) in midva sploh nukoli nisva bila intimna (vsaj ne v pravem pomenu te besede)...pač malo bolj kot kolega (ampak ne ljubimca!), a ker meni tak odnos ni ustrezal, sva se prvič pogovorila in je ostalo pri tem...sva imela sicer občasne "izpade", a si jih verjetno noben od naju ni jemal k srcu. Vseeno mi pa zanj ni, ker je moj kolega...isto kot bi rekla za kateregakoli kolega...

Sicer pa Darchee, sem zelo vesela zate, da si našla pravega in da si srečna v zvezi! Wink Jaz pravim, da za vsakega pride to, ko/če je pripravljen. Wink




23.04.2008 ob 18:15 | Mirella - preberi bloge
A je kaj novega Authrom? Jaz sem radovedna oseba. Smile




24.04.2008 ob 09:02 | Authrom - preberi bloge
O Mirella lepo da si se spomnila name...Smile
Je veliko novega...vsaj z mojega stališča...Smile.
Popoldne vse poročam, ker zdajle sem v službi, tako da še danes dobiš (in vse ostale, ki jih zanima razpelt moje zgodbe)''poročilo'' o vseh krasnih stvareh (vaj jaz jih vidim kot krasneSmile), ki so se mi zgodile odkar sem pred mesecem dni napisala tole žalostno zgodbo.

Do takrat pa lep dan želim tebi in vsem bralkamSmile




24.04.2008 ob 17:26 | Authrom - preberi bloge
Uf ....toliko se je zgodilo, da sploh ne vem, kje naj začnem...

Torej, končala sem s tem, da sem ga tisti zadnji čet v marcu klicala in se je obnašal kot da je vse kul...Sama mu tudi nisem postavljala nobenih vpr. v smislu..kaj je narobe, a sem jaz kaj kriva itd., ker točno vem, da nisem nič naredila s čimer bi se mu lahko zamerila, če se hoče pač tako obnašati tudi prav, saj sva se že na začetku zmenila, da ne pričakujeva nič eden od drugega (pa čeprav so se od tistega dogovora do danes stvari spremenile, vsaj v mojem srcu, ker ga imam neskončno rada). Takrat sem ga vpr. tudi, če mi bi pomagal eno zadevo kupit, ker se on na to dosti spozna in je zelo neprepričljivo rekel ja in sem rekla ok, naslednji teden ko boš mel čas ti sam rec in greva. Rabila pa sem to zadevo lih do konca naslednjega tedna(do 5.4). Cel teden (28.3. - 7.4.)se ni oglasil...in sem pač šla sama v akcijo in kupila to zadevo - itak glede na to kako medlo pa brezvoljno je rekel tist ''ja'' mi je bilo jasno, da ni ne vem kok navdušen nad idejo, da greva skupaj po to stvar.
In me pokliče ene 5 dni po tem, ko sem že sama kupila to stvar in me vpr. če sem že kupila al greva skupaj. Verjetno si lahko predstavljate, da sem skoraj infarkt doživela, ko sem videla njegovo ime na mobiju. Rekla sem mu da ne, da sem si jo že kupila, ampak da se mu pa res zahvaljujem za vso pomoč (namreč povedal mi je na kaj naj bom pri nakupu pozorna,...). In sem kar izkoristila priložnost, ko sva bila že ravno na vezi in ga vpr. če ima čas tisti teden (konkretno 9.4.200Coolin greva na kavo, pa mi on da še ene stvari, ki sem mu jih že neki časa nazaj posodila, pa je že enkrat prej omenil, da jih ne rabi več. Je rekel, da je ful neki zaposlen,...pa sem rekla da mi je vseen a se sam dobiva pa mi vrne te stvari al greva pa še na eno kavo, pa je rekel, da ok da greva na kavo, sam da ne bova dolg, pa sem rekla pravSmile
In pride tista sreda 9.4. in se dobiva (po 1 mes!!!)in je bilo FANTASTIČNO!!! Kot včasihSmileIn čeprav ga je skos kdo klicaril, pa jim obljubljal, da bo doma čez kake 20 min, sva bila na pijači dobri 2 uriSmileSama nisem naredila nič in sem čakala da on da pobudo, če hoče ...in me je božal in za roke sva se držala ....SmileLubček ob slovesu je bil superSmile
Mene je ta kava ''držala gor'' še cel teden, tako da nisem jokala pa se smilila sama sebi, ker se nisva spet en teden slišala. In potem sem ga jaz v torek 15.4. poklicala - kako je kej, da mam gužvo sicer v službi, ampak rabim 5 min pavze in sem se nanj spomnila in ga poklicalaSmile Je bil res veselSmile No tistih 5 min se je zavleklo v pol ure in končalo s stavkom, ki sem si ga res lahko le želelaSmile...in sicer da mu je tale odmor tud njemu pasal in da je vesel, da sem ga poklicala. Ta pogovor me je res tako razveselil, da sem imela občutek, da mi bo dal energije za cel mesecSmile No ta mes se je sprevrgel v 3 dni, kajti na moje veliko presenečenje me je 18.4. kontaktiralSmile Ta pon, ki je minil sem ga spet jaz kontakt. in včeraj sva bila skupaj in.........oh,brez besed res...- sama kemija, magija, ...vsakič ko sva skupaj se mi zdi da se imava bolje. Če bi vam lahko opisala z besedami kaj se z nama dogaja, ko sva skupaj. Čutiva energijo drug drugega, točno veva če je kateremu od naju kaj neprijetno rečt ali pa če koga kaj teži, dobesedno se bereva. To moraš doživet, da lahko razumeš.
Verjetno se kdo sprašuje zakaj nisva skupaj, če je toliko vsega med nama.??? Ne vem, mislim pa, da ga je strah tvegat, mogoče so mu ti občutki, ki jih doživlja ko je z mano tako prijetni in dragoceni, da jih noče izgubit...in s tem, ko bi bila njegova, je velika verjetnost, da se to zgodi, ker bi se videvala več ali manj vsak dan...tako...pa me vidi na vsake toliko.....a takrat so tiste ure IZJEMNESmile

Torej, če zaključim...vse kar sem delala (po tistem čet. pogovoru v mes marcu) je bilo to, da nisem več jokala zaradi njega(oz. vsaj skušala sem se zadržat), nisem silila vanj, nisem zahtevala nobenih pojasnil...kajti vedela sem, da prvič ko ga vidim, bom vedela kaj je narobe in kaj je povzročilo vse to, zakaj se je spremenil In ko sva se prvič dob ila (tistega 9.4.) mi je bilo res vse jasno, zato nisem več zganjala ''drame'' in sem pustila usodi, da naredi, kar je pač najbolje zameSmile Žal vam tudi tega ne znam opisati - tega razloga, zakaj se je spremenil, čeprav ga vem. Samo to vem, da čutim velik mir v sebi in res pustim življenju, da gre svojo (zame najboljšo)potSmile

Lep pozdravček vsemSmile





Uporabniki(-ce), ki so prebrali (-e) ta blog, so si ogledali (-e) še:


avtor(-ica) datum spremembe bloga naslov bloga komentarjev
       
Avalon 09.03.2010 ob 16:33 Ne bodo ga operirali. 12
mačka7 08.03.2010 ob 18:39 Vse se vrača... 4
Inča 06.03.2010 ob 00:33 Všeč mi je... 2
sonchika 03.03.2010 ob 19:02 BUTALCI 4
LadyPure 23.01.2010 ob 12:45 Barbie dobi Louboutin kolekcijo. Malo weird ne? 3



na vrh strani

© 2006 - 2010 Diva.si. Vse pravice pridržane | pravno obvestilo | politika zasebnosti | kolofon | kontakt | oglaševanje | zemljevid strani