Pošlji prijateljuNazajDomov

torek, 02. september 2014

Joga - vadba za telo in duha

avtor: Samanta Zupan | vir: Diva | foto: Thinkstock | 08.06.2012
Laikom se na prvi pogled zdi, da obstaja le ena vrsta joge, ki vključuje zapletene poze in zvijanje telesa v presto.


Dejstvo pa je, da obstaja presenetljivo veliko število različnih vrst jog. Ashtanga, Ananda, Abhava, Agni, Anasura, Ashtanaga vinyasa joga - pa smo šele pri črki A. Da se boste lažje odločili, vam tokrat predstavljamo tri.

Slika

Hatha joga
Hatha joga je najpopularnejša vrsta joge in predstavlja tudi osnovo za vse druge vrste joge. »Ha« pomeni sonce, »tha« pa luna. Skupaj ta dva elementa predstavljata fizične in psihične koristi te vadbe, s katero skušamo vzpostaviti ravnovesje v telesu in doseči harmonijo. Osredotoča se na meditacijo, v povezavi s fizičnimi položaji telesa ter tako poživi telo in umiri um. Za razliko od nekaterih drugih različic, je Hatha joga namenjena tudi začetnikom. Tečaje izvajajo v studiu Sadhana: začetni tečaj, ki se izvaja enkrat ali dvakrat tedensko, priporočajo predvsem tistim, ki se z jogo srečujejo prvič ali pa so jogo izvajali v preteklosti ter posameznikom, ki so uspešno končali terapevtski program ali jogo za nosečnice in jim zdravstveno stanje ne dopušča zahtevnejšega način vadbe.

Bikram (Hot) joga
Bikram oz. vroča joga je serija joga položajev, ki se izvajajo v prostoru, ogrevanem na 37-39°C. Tako okolje predstavlja optimalne pogoje, saj pospeši cirkulacijo in obnavljanje telesa, zato izvajanje te vrste joge še potencira koristne učinke. Položaji, ki se izvajajo na vroči jogi, krepijo in obnovijo vsako mišico v vašem telesu. Vsak posameznik izvaja položaje po svojih zmožnostih, zato je vroča joga v studiu Hot Yoga primerna tudi za začetnike.

Slika          Slika

Flow joga
Flow joga je fizično lahko precej zahtevna vadba, saj je prehajanje med položaji (asanami) tekoče in hitro. Osredotoča se na povezovanje dihanja z gibanjem , poudarek pa je na zavedanju telesa, moči in gibljivosti. Z redno vadbo joge na fizični ravni izboljšamo ravnotežje, moč, gibljivost in koordinacijo telesa ter vzdržljivost. Flow joga deluje tudi na psihični ravni in nam pomaga do večje koncentracije ter boljšega obvladovanja stresa. V studiu Agnijoga jo izvajajo na različnih nivojih, tako da se lahko pridružite ne glede na to ali ste začetnik ali pa že pravi jogi.


 

 




na vrh strani

2006 - 2012 Diva.si. Vse pravice pridržane | splošni pogoji | kolofon | zemljevid strani