Pošlji prijateljuNazajDomov

ponedeljek, 22. december 2014

So drzni res bolj uspešni?

avtor: Urška Podojstršek | vir: Diva | foto: Diva | 25.11.2009 | ogledov: 37
Ko je Richard Branson, legendarni ekscentrik med poslovneži, iskal marketinško idejo za svoje podjetje Virgin Mobile, se je domislil, preproste a drzne poteze, s katero je leta 2007 pridobil kar 330.000 članov.


Tisti, ki so sprejeli pogoje uporabe, so pridobili brezplačno minuto pogovora, pod pogojem, da se 45 sekund igrajo z njihovim oglasom oziroma brskajo po spletni strani Virgin Mobile USA. V enem letu so tako podarili kar 9 milijonov brezplačnih minut telefonskih pogovorov. Ideja je bila zelo preprosta, a učinkovita predvsem zaradi ciljne skupine, kateri so pošiljali oglase. Ciljali so na mlade, ki jim pomanjkanje časa še ne predstavlja velikega problema in so ga za ceno brezplačne minute pogovora pripravljeni tudi porabiti.

Virgin Mobile je danes eno najhitreje rastočih podjetij v zgodovini ZDA, Richard Branson pa blagovna znamka sama po sebi.

A Richard branson ni edini, ki si upa. Ki je drzen. In verjame v mobino prihodnost.
Drzni so tudi v Delo Revijah, saj so postavili svoje revije Anja, Eva, Obrazi, Lady, Smrklja in Stop na mobilne portale. Kar pomeni, da lahko uporabniki prebirajo svoje priljubljene tematike kjerkoli in kadarkoli!

Mobilni portali niso dobra novica samo za bralce ampak, z zornega kota založnika, predvsem za oglaševalce. So medij, ki je šele letos dobil pravo vrednost v očeh oglaševalcev. Poleg revij, časopisov, televizijskih oglasov, jumbo plakatov, oglasov po toaletah in avtobusih, so mobilni telefoni odlično orodje za komunikacijo med uporabniki in oglaševalci. Slednji se predobro zavedajo nujnosti mobilnega aparata v življenju posameznika.

S pomočjo točno razdeljenih baz po vseh možnih kriterijih, lahko targetirajo posameznika s točno njemu primernimi oglasi. Glede na leta, spol, lokacijo ipd.

Mobilni marketing je šele na začetku svojega razcveta, zato zaenkrat še ni moteč in večina lastnikov mobilnih telefonov jih sprejema z zanimanjem in se nanje odziva veliko bolj aktivno kot na oglase na spetnih straneh. Oglasi na mobilnih telefonih velikokrat vsebujejo tudi dodano vrednost v obliki popustov, nagradnih kuponov, brezplačnih melodij ali ozadij za mobilne telefone.

V Sloveniji je kar nekaj ponudnikov tovrstnih storitev, Kitio mobile, podjetje z najdaljšim stažem v Sloveniji, bo mobilne portale Delo Revij predstavilo na seminarju Sempl 12, ki se bo tudi letos odvijal v Portorožu.

Kot tehnični partner seminarja, so postavili mobilni portal na katerem bodo obiskovalci seminarja lahko hitro in preprosto dostopali do potrebnih informacij o Semplu.


Za dodajanje člankov med priljubljene, moraš biti prijavljen(-a) !



na vrh strani

2006 - 2012 Diva.si. Vse pravice pridržane | splošni pogoji | kolofon | zemljevid strani