Kako se rešiti blazinic okoli trebuha?

Trdovratna nadloga, ki je pozimi skorajda ne opazimo, je poleti naš največji sovražnik. Morda malce preveč sproščeno prehranjevanje in premalo gibanja, pa imajo hitro težave tudi tako imenovani suhci. Res je, maščobne blazinice, ki kar kričijo sredi plaže, povešene preko roba kopalk, nam znajo povzročati sive lase.

Čeprav bi kdo mislil, da se s tem obremenjujejo zgolj ženske, pa temu nikakor ni tako. Tudi moški so čedalje bolj obremenjeni z maščobami na predelu trebuha in prav je tako. Te maščobne blazinice namreč ne pomenijo zgolj estetske napake, pač pa lahko signalizirajo tudi težave z zamaščenimi notranjimi organi.

Je to pivski trebuh?

Nekateri temu rečejo tudi tako, a bistvenega pomena je zavedanje, da se blazinic ne da znebiti zgolj s hujšanjem ali prenehanjem pitja piva. Potrebno bo precej več dela, a končni rezultat bo poplačal vse, kar boste za to storili. Pomislite pri sebi, kako se prehranjujete zadnje mesece, ali ste dovolj fizično aktivni, kaj počnete v službi in podobno.

Če imate težave z odvečnimi kilogrami okoli trebuha, boste verjetno ugotovili, da na vseh naštetih področjih nekoliko šepate. V nadaljevanju vam bomo pomagali odstraniti trdovratne maščobne blazinice okoli trebuha z nekaj enostavnimi nasveti.

Vpeljite red v prehranjevalne navade

Ne jejte takrat, ko se vam zljubi ali pa menite, da imate ravno takrat čas. In nikar ne jejte samo tistega, kar vam je na prvi pogled všeč. Razdelite svoje obroke na 5 delov v dnevu in v telo vnesite potrebne kalorije, beljakovine, ogljikove hidrate, vitamine in minerale.

Ne pozabite spiti dovolj vode. Če pijete čaj, ga ne sladkajte oziroma za to uporabite malo medu.

Preženite stres iz svojega vsakdana

Morda se vam zdi, da je danes stres krivec praktično za vse naše tegobe, a resnično vam ne bo prinesel nič dobrega niti na tem področju. Če še vedno ne verjamete, vam povemo, zakaj stres ni dober za preganjanje vaših maščobnih blazinic.

Zaradi stresa človek slabo spi, prav kvaliteten spanec pa je tisti, ki da telesu dovolj časa za regeneracijo in predelavo vsega, kar je čez dan vnesel vanj.

Gibanje, rekreacija, telovadba

Brez tega žal ne bo šlo, pa če boste še tako pazili pri prehrani. Človek je bitje, ki je namenjeno za gibanje, hojo, tek, prenašanje določenih bremen. Če ta del zapostavi in se ob tem še nepremišljeno prehranjuje, so težave tu! Morda menite, da v službi dovolj prehodite ali pa ste utrujeni in se vam ne da početi ničesar več. Doma padete na sedežno in prižgete televizijo.

Napaka! Že po nekaj minutah malce hitrejše hoje v naravi ali parku boste začutili sprostitev. Vaši možgani bodo pohiteli s proizvodnjo hormonov, ki prinašajo občutek sreče in ugodja. Ob tem boste pregnali tako stres kot postorili nekaj za kurjenje maščob okoli trebuha. Dovolj bo že dobre pol ure hitre hoje na dan. Lahko pa se seveda lotite teka, kolesarjenja ali katere druge rekreacije, ki vam je pri srcu.

Ne pozabite na raznolikost vadbe

Če se boste želeli znebiti maščob okoli trebuha, boste morali pravilno kombinirati intervalne kardio vaje in vaje za moč oziroma mišice. Kardio vaje so tiste, ki jih izvajamo s telovadbo, torej na način da dvignemo srčni utrip. Pri vajah za moč pa uporabimo uteži ali pa za dodatno obremenitev uporabimo kar težo svojega telesa (sklece in podobno).

Pokažite pest maščobnim oblogam okoli trebuha in se jih znebite za vedno!

Morda vas zanima tudi ...